Mittwoch, 23. Februar 2011

Todays good deed

Hello my friends, here´s the Guinea Pig Prince speaking!
Mom feels a bit unhealthy, let me tell you why.


She went home from work as hungry as a hunter and stopped by the supermarket to get some fruits an vegetables. Because she was also very tired, she did a big mistake. See what she bought!!!!

FATAL ERROR  FATAL ERROR  FATAL ERROR


She was so sorry from the bottom of her heart.
But then she realised an interesting fact. It´s all for a charitable donation!


And what a wunderful box. It could be used for .... HODGEPODGE



So Mom gave her best and bit the bullet.... 
and ate as much as possible for this good deed. Thats my Mom!



Off topic...
I´m really fluffy.

And I´m now going to make a  fennel-caraway-anis-tea for Mom.

Kommentare:

  1. You are SOOOOOOOO funny!!!! I'm laughing out loud and smiling from ear to ear. Just like I was when you lost your badge. :D

    The cookies look really good and your tea sounds very delicious!

    I love your blog Pia. :)

    AntwortenLöschen
  2. Prince, das ist ja lieb, wie du dich um deine Mama kümmerst! ;O) Bei dieser Dose UND dem guten Zweck wäre ich auch schwach geworden (und mein Mann beim Inhalt ;O))

    LG Sabine

    AntwortenLöschen
  3. Bei diesen leckeren Sachen und der schönen Dose, hätte ich auch zugelangt. Und ein Magentee hilft immer!
    Herzliche Grüße von Mon-Re

    AntwortenLöschen
  4. Oh mein süßer Prince!
    Gut, dass dein Frauchen ein so intelligentes Schweinchen hat!
    Und eins muss ich sagen - die Kekse sehen so appetitlich aus, dass ich nicht weiß, ob ich an dieser Dose vorbei gehen kann, wenn sie mir im Laden über den Weg läuft! Gehört der lecker Kaffee auch dazu?
    Liebe Grüße
    Laura

    AntwortenLöschen
  5. Ein bisschen selbstkritisch aber mit viel Humor und guten Fotos.
    Liebe Grüsse aus der Schweiz
    Angela

    AntwortenLöschen
  6. hehehehe chocolates lovers always have a reason to eat chocolates :)

    by the way... ist Fluffy dein meerschwein?

    AntwortenLöschen
  7. Pia,
    The cookies look yummy! Your pet is adorable!!
    Pets reduce stress in our lives. I love animals so I thank you for sharing your fine sentiments about them.
    Peace :)

    AntwortenLöschen